لپتاپ و کامپیوتر

تعمیرات ارزان قیمت لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در غرب تهران

در بیشتر شرکت ها و منازل ترجیح بر این است که از لپ تاپ استفاده گردد، به علت اینکه فضای زیادی را سیستم های رو میزی یا کیس ، یا دسکتاپ ها اشغال می کنند، مردم استفاده از لپ تاپ را بهتر میدونند. البته باید دقت  داشت که هزینه یک لپ تاپ با کیس بسیار متفاوت است.

تعمیرات لپ تاپ با کیفیت مرغوب و ارزان

زمانی که شما با یه مختصص تماس می گیرید باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات و زمان آن چقدر است، البته نکته هزینه مهمتر است، ولی درمورد این مشکل نگران نباشید ما ارزانترین تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در غرب تهران را داریم که میتوانیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
کیس یا لپ تاپ شما توسط متخصصان ما باید بررسی شود مشکل را بفهمن که سخت افزاری است یا نرم افزاری. برای مثال مشکل سخت افزاری اکثر مواقع بخاطر داغ شدن لپ تاپ اتفاق می افتد یا به زمین خوردن لپ تاپ.
در فروشگاه ما یعنی سیستم چی مناسب ترین خدمات به شما همشهریان عزیز ارائه میگردد.


هزینه تعمیرات لپ تاپ

هزینه عیب یابی لپ تاپ مطابق با تعرفه فروشگاه سیسنم چی

جهت اطلاع دقیق از قیمت خدمات ما به جدول قیمت ها مراجعه کنید و یا با سیستم چی تماس حاصل فرمایید.

  1. تعمیرات تخصصی و حرفه ای لپتاپ در صادقیه
  2. تعمیرات لپ تاپ در صادقیه (آریاشهر)
  3. تعمیر لپ تاپ در صادقیه در نزدیکی صادقیه
  4. تعمیرات تخصصی در صادقیه آریاشهر
  5. عیب یابی لپ تاپ در صادقیه آیت الله کاشانی
  6. تعویض قطعات لپ تاپ در صادقیه ستارخان

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

لپ تاپ نسبت به کامپیوترهایی با کیس های بزرگ به مراتب حساس تر و تخصصی تر می باشد، به همین دلیل تعمییرات لپ تاپ باید توسط کارشناسانی با تجربه و تخصص کافی انجام شود.
سیستم چی با همراه داشتن کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات سریع به مشتریان خود می باشد.


پشتیبانی خدمات

سیستم چی جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و با کیفیت تر به مشتریان گرامی پس از انجام خدمات از تاریخ فاکتور، سیستم چی تنها به عنوان پشتیبانی از خدمات در کنار مشتریان خود می باشد و در صورت خرابی مجدد مسئولیتی ندارد.
سیستم چی چیست؟ و چطور به شما کمک میکند؟

سیستم چی با پشتیبانی همه ساعته در زمینه همه مسایل و مشکلات شما در فضای دیجیتال اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را حل می کند.
با خیالی آسوده لپ تاپ خود را برای تعمیر به سیستم چی بسپرید و از نتیجه مطمئن باشید.

 

برای تماس با ما اینجا کلیک کنید 

 

مزایای استفاده از خدمات سیستم چی:

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در “سیستم چی” توسط ماهرترین متخصصان تعمیر لپ تاپ انجام می‌گردد. کارشناسان ما تعمیرات لپ تاپ از بین بهترین متخصصین شهر شما برگزیده شده اند. تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با قطعات مختلف دارد. بناربراین تعمیرکاران لپ تاپ پیش از هر چیز باید با قطعات مختلف لپ تاپ آشنا باشند.

کادر فنی حاضر در تعمیرات تخصصی لپ تاپ “سیستم چی” به تمامی قطعات لپ تاپ مسلط هستند. خدماتی که ما در بخش تعمیر لپ تاپ ارائه می‌دهیم به طور کلی به دو قسمت:

  • تعمیرات سخت افزار لپ تاپ
  • تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

تقسیم می‌شود.

“سیستم چی” مشکلات شما را  در این زمینه با کیفیت عالی، کمترین زمان ممکن و همچنین ارزانترین هزینه تعمیر لپ تاپ ارائه می‌دهد.

این مجموعه با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار تعمیرات لپ تاپ سعی در ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات دارد. تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

هزینه تعمیر و سرویس لپ تاپ بستگی به مقدر آسیب دیدگی قطعه در لپ تاپ متفاوت خواهد بود. به طور معمول هزینه تعمیر لپتاپ در زمینه  قطعات سخت افزاری بیشتر از قطعات نرم افزاری است؛ زیرا در بیشتر موارد، درصورتی که قطعه ی سخت افزاری لپ تاپ مختل شده باشد، به تعویض قطعه نیاز است. از آن جایی که قطعات سخت افزاری اورجینال قیمت بالاتری دارند، در صورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه تعمیر لپ تاپ، بالاتر خواهد بود.

تعرفه تعمیرات لپ تاپ

هزینه تعمیرات لپ تاپ بستگی به مشکل که برای لپ تاپ تان افتاده است دارد. از این رو هزینه تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ با هزینه سخت افزاری فرق دارد. شما برای موارد زیر می توانید از کارشناسان ما به رایگان قیمت بگیرید.

هزینه تعمیر باتری لپ تاپ متناسب با نوع باتری
هزینه تعمیر فن لپ تاپ                        //
هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ                       //
جرت تعویض برد USB                        //
هزینه تعمیر مانیتور و یا lcd لپ تاپ                         //
هزینه تعمیر شارژر لپ تاپ و سوکت                         //
هزینه تعمیر مادر برد لپتاپ                          //
هزینه تعمیر کارت صدا                           //
هزینه تعمیر کیبورد لپ تاپ                            //
هزینه تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *