لپتاپ و کامپیوتر

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

  • تعمیرات سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ در محل کار یا منزل شما دارای فروشگاه ضمن برخورداری از تجهیزات و امکانات پیشرفته استفاده از نوین ترین متدهای روز دنیا، شرایط را برای تعمیر لپ تاپ در برندهای مختلف مهیا نموده است. این مرکز با پیشرفته‌ترین ابزارآلات عیب‌یابی و تعمیر تخصصی لپ تاپ در تلاش است تا بیشترین سطح خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. کارشناسان ما با بهره برداری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ را با قطعات اصلی و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می کنند.

مرکز تعمیر لپ تاپ به جهت خدمات با کیفیتی که در زمینه های نرم افزار و سخت افزار ارائه شده است، به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر شناخته شده است. نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ دارای کارشناسان و مهندسانی است که جزء بهترین نیروها در این حوزه بوده و توانایی رفع انواع مشکلات این دستگاه را دارا می باشند. به این ترتیب شما کاربران عزیز می توانید مطمئن باشید که هرکدام از مدل های لپ تاپ ایسوس، اچ پی، سونی، ایسر، ال جی، اپل، سامسونگ، فوجیتسو و … شما در این نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای تعمیر می گرد

 

عیب یابی مشکلات لپ تاپ و مشاوره رایگان 

  • از آن‌جایی که عیب‌یابی درست و روی اصول مهم‌ترین مرحله از پروسه تعمیرات هر دستگاهی به حساب می‌آید، تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، دقت و توجه بالایی را صرف عیب‌یابی مشکلات لپ تاپ می‌کنند؛ تا مشکل اصلی آن را پیدا کرده و تشخیص دهند که قطعه خراب شده قابل تعمیر است یا باید تعویض شود.

سپس ظبق همین اطلاعات هزینه تعمیر لپ تاپ را برآورد کرده و به کاربر اطلاع می‌دهد. پس از آن اگر کاربر تمایل داشت، پروسه تعمیرات تخصصی لپ تاپ را شروع میکند؛ درآخر نیز با تست و بررسی نهایی سیستم، از رفع مشکل آن اطمینان حاصل می‌کنند و لپ تاپ کاربر را مانند روز اول در اختیارش قرار می‌دهند. اگر شما هم با مشکلی در لپ تاپتان مواجه شده‌اید و به دنبال مرکزی هستید تا لپ تاپ شما را به صورت حرفه ای تعمیر کند، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما حل شود.

تعمیر لپ تاپ دارای ضمانت نامه فروشگاه

شرکت های معتبر که فروش لپ تاپ را انجام می دهند، می توانند کیفیت محصولات خود را با ضمانت نامه فروشگاه ما تضمین نمایند. کاربران لپ تاپ لازم است در زمان خرید لپ تاپ به گارانتی آن توجه کنند. تا در زمان گارانتی و پس از آن از خدمات تخصصی برخوردار شوند. همچنین مرکز سخت افزار ایران تمامی خدمات تعمیراتی لپ تاپ را گارانتیِ پس از تعمیر می نماید.

تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ

سیستم چی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کاربران کلیه برندهای لپ تاپ می‌باشد. تعمیرات تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اورجینال و جانبی انواع لپ تاپ، تهیه گزارش فنی از مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ ها و ارائه آنها به مشتری، انجام سرویس‌ های جامع انواع لپ تاپ، تعویض قطعات خراب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اصلی و …. از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند شد.

برخی دیگر از خدمات سخت افزاری قابل دریافت در این مرکز عبارت است از: تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ، تعمیر LED و LCD لپ تاپ، تعمیر مادر برد لپ تاپ و …. .

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ

کاربران کلیه برندهای لپ تاپ می‌توانند با حضور در فروشگاه سیستم چی، سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با دستگاه خودشان را دریافت نمایند.

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … برخی از تخصصی‌ترین و حرفه ای ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ است که متقاضیان می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ از آنها بهره‌مند گردند.

هزینه تعمیر لپ تاپ

آیا می دانید برای تعمیر لپ تاپتان چقدر باید هزینه کنید؟ به طور قطع نمی توان گفت که تعمیرات لپ تاپ چقدر هزینه دارد. در واقع برای پاسخ دادن به این سوال باید شدت و نوع آسیب دیدگی های این دستگاه را مورد بررسی قرار داد. برخی از مشکلات لپ تاپ سطحی هستند و تعمیرات آنها هزینه چندانی ندارد.

گاهی برای رفع ایرادهای سیستم، نیاز به استفاده از تجهیزاتی خاص و یا حتی تعویض قطعات است. در این صورت هزینه تعمیر لپ تاپ بیشتر می شود. تیم تعمیرات لپ تاپ در سیستم چی پس از بررسی کامل و عیب یابی لپ تاپ شما، هزینه کلی ترمیم را برآورد کرده و به شما اعلام می کنند. مبلغ اعلام شده تقریبی بوده و ممکن است پس از پایان روند تعمیرات، کمتر یا بیشتر شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *