ریگ ماینینگ, لپتاپ و کامپیوتر

تعمیر لپ تاپ در ستارخان

چهار مرحله تا تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس

مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات

دردر اولین مرحله برای تعمیر لپتاپ، مشتریان می توانند با شماره های درج شده در سایت (تماس با ما) به صورت تلفنی یا از طریق چت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند. کارشناسان ما با توجه به تخصصشان راهکارهای لازم  برای لپ تاپتان با شما در میان می گذارند  پس نگرانی نباشید و با ما در ارتباط باشید.

بررسی رایگان لپ‌تاپ

در دومین مرحله کارشناسان سیستم چی لپ تاپ رو چک کرده تا مشکل اصلی و زمینه ای دستگاه را بیابند به همین دلیل ممکن است این مرحله زمان زیادی ببرد و تا چند ساعت به ظول بیانجامد. زمانی که مشکل مشخص شد هزینه تعمیر لپ تاپ ایسوس نیز به کاربر اطلاع داده می شود تا با رضایت وی تعمیر لپ تاپ آغاز گردد.

تعمیر مشکل اصلی لپ‌تاپ

در سومین مرحله تعمیر کارشناسان ما زمانی برای تعمیر لپ تاپ شما اقدام میکنند که که مالک دستگاه از هزینه تعمیرات اطلاع یافته و رضایت خود را اعلام نماید در غیر این صورت دستگاه به همان شکل اولیه بدون دریافت هزینه ای به وی بازگردانده می شود. تعمیرات لپ تاپ در فروشگاه لپ تاپ سیستم چی به این صورت هست که تعمیرکاران ما با نهایت دقت و استفاده از قطعات اورحینال، سعی در عدم بازگشت ایراد می نمایند.

 

تحویل لپ‌تاپ

چهارمین مرحله، تحویل لپ تاپ به مالک آن است، وقتی کار اصلی تمام شد دستگاه مورد بازبینی نهایی توسط کارشنان قرار می گیرد تا از رفع تمامی ایرادات مطمئن گردد که با تایید نهایی وی، لپ تاپ به کاربر تحویل داده شود. توجه داشته باشید که این پایان ارتباط شما با تعمیرگاه نبوده زیرا تمامی خدمات تعمیرات فروشگاه از گارانتی و ضمانت مدت دار تعمیرات بهره برده تا در صورت بروز مجدد اشکال پس از تحویل بتوانید از این ویژگی استفاده کنید و مجدد دستگاه را بدون هیچگونه هزینه ای تعمیر نمایید.

فروشگاه سیستم چی برای دسترسی آسان و راحت

آدرس ما غرب تهران، خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بلوار اباذر، پاساژ یاران، طبقه ی دوم، پلاک 204

مطمئن ترین خدمات تعمیرات لپ تاپ را از ما بخواهید. استفاده از قطعات اورجینال و تشخیص دقیق مشکلات لپ تاپ کمک می کند تا دستگاه شما عمر مفید بیشتری داشته باشد. آسیب تصادفی لپ تاپ، نوسانات الکتریکی، ریزش مایعات روی دستگاه از مواردی هستند که ممکن است لپ تاپ شما را در معرض خرابی های بیشتر قرار دهند. در صورت بروز این مشکلات، هر چه سریع تر باید برای تعمیر دستگاه اقدام نمایید. اگر لپ تاپ شما آسیبی ببیند یا بخش های مختلف آن درست کار نکنند چه می کنید؟ بدون شک شما به عنوان یک کاربر، دانش فنی کافی برای تعمیر لپ تاپ را ندارید. قطعات این دستگاه با ظرافت و به شکل فشرده کنار هم نصب شده اند و بخش های نرم افزاری هم حساسیت های خاص خود را دارند.  برای رفع ایراداتی مثل روشن نشدن، سیاه شدن صفحه لپ تاپ، خاموش شدن ناگهانی، شارژ نشدن، کار نکردن کیبورد، ویروسی شدن، کار نکردن تاچ پد و …، باید اجزاء مرتبط را به خوبی بشناسید و در زمینه ترمیم و تعویض آنها دوره دیده باشید. در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب دیدگی بیشتر لپ تاپ و حتی از کار افتادن آن به طور کامل شوید. 

تعمیرات سیستم چی به دلیل تجهیزات هوشمند، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه‌ی قطعات موجود در دستگاه‌ها داشته باشند. متخصصان فروشگاه سیستم چی می‌بایست توانایی انتخاب رویکردهای سازگار با هر دستگاه را داشته باشند؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان و مسئولان نگهداری و تعمیرات از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترهای دیگر حتی ماهیت مشکل ایجاد شده برخوردارند. در این میان، تعمیرات سیستم چی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند حضور کارشناسان و مهندسان با سابقه‌ی این حوزه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *