بازی, ریگ ماینینگ

نصب بازی کپی روی ps4

انجام تمامی خدمات نصب بازی کپی خور برای ps4
نصب بازی PS4 پلی استیشن ۴ در سیستم چی

نصب بازی کپی روی ps4

در این مطلب راجع به خدمات نصب بازی کپی ps4 را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد، با سیستم چی همراه باشید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نصب به روزترین و جدیدترین بازی کپی روی ps4 در عرض 2 ساعت بدون محدودیت در انتخاب بازی دستگاه خود را به فروشگاه اورده و پس از اتمام کار همکاران ما دستگاه را به شما تحویل می دهند.

نکات مهم برای نصب بازی

در این روش به هیچ وجه دستگاه بن و یا مسدود نمی شود و از اکانت هکی استفاده نمی شود. نگران سلامت دستگاه خود نباشید. در این روش هیچ آسیبی به دستگاه شما وارد نمی شود. به دلیل وضعیت بد اقتصادی گیمر ها دستگاه پلی استیشن خود را کپی خور می کنند تا با هزینه کمتری بتوانند بازی های بیشتری را بازی کنند.

برای کپی خور کردن کنسولتان باید ورژن دستگاهتان حتما 9.00 و یا پایین تر از آن باشد.

نصب بازی پک 20 بازی PS4 کپی خور (همه بازی ها انتخابی)

نصب بازی آفلاین و آنلاین بر روی کنسول بازی پلی استیشن 4 با جدیدترین متد و با آخرین آپدیت (update) انجام می شود

فروشگاه سیستم چی  در غرب تهران به عنوان مرجع خدمات تخصصی پلی استیشن تمام بازی های ps4 مد نظرتون برای نصب موجود است و می توانید بدون محدودیت بازی های مورد علاقتون را نصب کنید. بازی با بهترین کیفیت و هیچ تفاوتی با دیسک بازی اورجینال ندارد. یعنی به هیچ عنوان حتی ذره ای افت کیفیت ندارد و دقیقا شبیه نسخه اصلی است.

آپدیت به روز انواع پلی استیشن 

تمام بازی های مد نظرتون برای نصب موجود هستند و دارای به روزترین آخرین ورژن مخصوص ps4 هستند. فروشگاه سیستم چی ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی کنسول بازی در غرب تهران (صادقیه)، تمامی بازی ها را با آخرین آپدیت بر روی کنسول شما نصب می کند. ممکن است در دیگر مراکز نتوانند آخرین آپدیت را برای شما نصب کنند.

اگر زمانی یکی از بازی های انتخابی شما آپدیت جدید داده باشد، باید آخرین نسخه آن روی کنسولتان نصب شود به همین دلیل ممکن است چند ساعت نصب بازی بیشتر زمان ببرد.

اگه بازی رو با آپدیت و مراحل اضافه بخواهید می‌توانید از پکیج های بازی ما در سبد خرید سایت سیستم چی در صادقیه استفاده کنید.

کلیه خدمات ps4 در سیستم چی

  1. نصب بازی کپی خور با هاست های پایدار و جدید ، اگر ورژن کنسول شما 9 به پایین می باشد میتوانید از این متود استفاده کنید.
  2.  میخواهید با کمترین هزینه بازی مورد علاقتون رو در سریعترین زمان بر روی کنسولتان نصب کنید، برای نصب ارزان بازی روی ps4 پیشنهاد ما نصب بازی آفلاین رو پلی استیشن 4 است.
  3. کارشناسان سیستم چی در زمینه ی کلیه خدمات نصب بازی کار خود را کاملا به صورت تخصصی انجام می دهد به همین دلیل خطر آسیب دیدن و قفل شدن بازی خیلی بعید و به حداقل می رسد و در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان ما پاسخگو هستند و خدمات مربوطه رایگان به شما ارائه داده می شود.
  4. در این روش بازی به انتخاب شما روی کنسول ps4 کپی می شود. استفاده از این روش هزینه نصب بازی خیلی کمتر و ارزانتر با جدیدترین بازی ها تا قدیمی ترین آن ها را می توانید روی کنسول خود داشته باشید. 
  5. برای سفارش بازی، شما با تماس با فروشگاه سیستم چی بازی های مدنظر خودتون را سفارش دهید و سپس بلافاصله در کمترین زمان نصب بازی انجام می شود.
  6. نصب‌بازی کرک شده روی PS4 کپی‌خور

    نصب بازی ps4 تعداد 10 بازی نصب انتخابی کپی خور

سفارش بازی به صورت غیر حضوری 

نصب بازی کپی ps4 به صورت غیر حضوری فول انتخاب توسط فروشگاه سیستم چی در صادقیه امکان پذیر است. ما خدمات نصب بازی کپی را به صورت غیر حضوری برای گیمرهایی که می خواهند به صورت آفلاین روی کنسول بازیشون بازی نصب کنند ارائه می دهیم ولی به دلیل مسافت و یا کمبود تایم نمی توانند حضوری برای نصب بازی تشریف بیاورند، ما این کار رو براتون انجام می دهیم. 

شرایط سفارش به این صورت که شما درخواست نصب آفلاین رو به ما می دهید. میتوانید از طریق شماره تماس 09128951816 به پشتیبانان ما ارائه دهید یا اینکه درخواست نصب بازی را از طریق سایت روی دکمه زیر می زنید و سفارش می دهید. لیست تمام بازی های موجود برای شما ارسال می شود و پس از انتخاب، کافیست کنسول خود را بدون دسته و کابل و … به فروشگاه سیستم چی ارسال کنید تا پس از 4 ساعت تمام بازی های مد نظرتون روی کنسولتان نصب شود.

هزینه نصب بازی کپی روی ps4

هزینه نصب بازی کپی روی ps4 فول انتخاب، بدون محدودیت 500 گیگ 250 تومان و 1 ترابایت 450 تومان از جدول زیر می توانید سفارش خودتون رو ثبت کنید. شما می توانید با استفاده از این روش با کمترین هزینه بروزترین و جدیدترین بازی ها را بر روی کنسول خود داشته باشید.

500 گیگ
special
250 تومان
زمان تقریبی نصب بازی ها ۳ ساعت
فول به انتخاب مشتری
فول بازی(تعداد بالا)
بهترین آپدیت برای کپی خور 9.00 و پایینتر
هزینه کپی خور کردن رایگان می باشد
1 ترابایت
Important
450 تومان
زمان تقریبی نصب بازی ها 3 ساعت
فول به انتخاب مشتری
تحویل: 3 ساعت
مناسب کنسول های با آپدیت 7.0.2 به پایین
هزینه کپی خور کردن رایگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *